loading...
دیدنی های چهارمحال و بختیاری
closed بازدید : 621 چهارشنبه 18 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ هی گل اسفندیار رنجبری

دانلود آهنگ + متن آهنگ + کلیپ تصویری

 

متن ترانه هی گل

 

هی گل هی گل خین به دلم کرد
هی گل هی گل جون به سرم کرد

بیا وا یک بریم به دشت گل سیل پازنون
بزنیم هی جار و هی گل هی گل کنیم یاد عاشقون

بدیم وا یک دل بخونیم آهنگ دی بلاله
مو بچینم گل سیت بنشینیم پا چشمه زلاله

بیا تا جوونی نرهده ***
بیا تا بهاره خوشی کنیم یاد او روزا بکنیم

حالا مو مندمه تینا و خیال گل ریت
جداییت خین به دلم کرد به خدای بالا سریت

هی گل

هی گل هی گل خون به دلم کرد
هی گل هی گل جون به سرم کرد

بیا با هم بریم به دشت گل، تماشای بزهای کوهی
بزنیم هی فریاد و هی گل هی گل کنیم یاد عاشقون

بدیم با هم دل بخونیم آهنگ دی بلال رو
من بچینم گل برات، بشینیم پای چشمه ی زلال

بیا تا جوونی نرفته ***
بیا تا بهاره خوشی کنیم یاد اون روزا بکنیم

حالا من تنها موندم و فکر و خیال گل صورتت
جداییت خون به دلم کرد، قسم به خدای بالا سرت

 

 

دانلود موزیک

https://rozup.ir/view/1429560/Download-Icon.gif

دانلود کلیپ تصویری


https://rozup.ir/view/1429560/Download-Icon.gif



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگ سرزمین چهارمحال و بختیاری با آدرس chb-land.rozblog.com به منظور معرفی مکان های زیبا و جاذبه های طبیعی، نقاط گردشگری و مکان های سیاحتی و زیارتی استان چهارمحال و بختیاری دارد. در این وبلاگ استان زیبای چهارمحال و بختیاری را بهتر بشناسید و برای سفر به این استان حتماً برنامه ریزی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 1,804